Smitteverntiltak for Rygg barnehage – COVID-19

MÅL: Hindre spreiing av COVID-19 smitte. Dette er tiltak som gjeld både foreldre og personalet i barnehagen. Desse kan verte endra når myndighetene har vurdert kva tiltak som skal vidareførast.

• God handhygiene:

• Alle skal vaske hendene med såpe og vatn når ein kjem i barnehagen og når ein går heim frå barnehagen.

• Pass på handvask med såpe og vatn ved toalett, stell, måltid, hosting, nysing, skifte av aktivitet og når ein kjem inn etter ein har vore ute.

• Bruk elles sprit ved behov.

• Små barnegrupper:

• Unngå å vere mange samla.

• Delingstal på fire. Ved fleire enn fire barn skal gruppa delast i to. Ein skal då vere fysisk adskilt frå kvarandre.

• Vaksne held to meter avstand til kvarandre, så mykje avstand som mogleg til barn og barna i mellom.

• Ver ute så mykje som mogleg.

• Leikar og utstyr:

• Begrens mengde leikar og utstyr om vert teke i bruk. Rydd vekk materiell som ikkje er nødvendig. Vask leikar/ material som er brukt.

• Reingjering

• Vaskeservantar, dørhandtak, toalettknapp, dørkarmar, telefon, i-pad, leikar.

• Eit personal har ansvar for vask/ desinfisering kvar dag.

• Bemannning og tid:

• Det skal vere nok bemanning til å ta seg av hygienetiltak.

• Det skal vere nok bemanning til å begrense relasjonane.

• Det skal vere nok bemanning til å ha små grupper.

• Det skal vere begrensa, avtalt opphaldstid for barna.